Konkurs na Prezentację Multimedialną
Z radością informujemy, że w konkursie na prezentację multimedialną w języku angielskim, przedstawiającą naszą szkołę, jej Patrona oraz miasto Biała Podlaska, wyłoniliśmy troje zwycięzców: Amelię Kral (kl. 2e), Aleksandrę Golian (kl. 3g) i Mikołaja Kowaluka (kl. 3a). Serdecznie dziękujemy za udział w konkursie!
Prezentacje zostaną przedstawione podczas zagranicznych mobilności naszych nauczycieli, biorących udział w projekcie „Nowy Wymiar Kraszaka” w ramach programu Erasmus +.
Wyróżnione prace można zobaczyć TUTAJ
Zapraszamy do udziału w konkursie na stworzenie prezentacji multimedialnej przedstawiającej naszą szkołę, Patrona oraz miasto Biała Podlaska.
Praca w JĘZYKU ANGIELSKIM
REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ pt. NOWY WYMIAR KRASZAKA W JĘZYKU ANGIELSKIM
Konkurs jest przeznaczony dla wszystkich uczniów I Liceum Ogólnokształcącego im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Białej Podlaskiej. Zwycięska prezentacja multimedialna zostanie zaprezentowana w szkole goszczącej oraz instytucjach edukacyjnych, które organizują szkolenia dla nauczycieli naszej szkoły w ramach programu ERASMUS+.
Przedmiotem konkursu jest przygotowanie prezentacji multimedialnej dotyczącej naszego miasta oraz naszej szkoły wraz z jej Patronem. Prezentacja w języku angielskim.
Cele konkursu:
- popularyzacja I Liceum Ogólnokształcącego, Patrona szkoły - Józefa Ignacego Kraszewskiego oraz miasta Biała Podlaska;
- rozwijanie umiejętności posługiwania się technologią informacyjną;
- rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem angielskim;
- kształtowanie umiejętności selekcji potrzebnych informacji;
- wdrażanie do korzystania z różnorodnych źródeł informacji z poszanowaniem praw autorskich.
Sposób przeprowadzenia konkursu:
- prezentacja może być wykonywana indywidualnie bądź w zespołach maks. 2-osobowych;
- prezentacja zgłoszona do konkursu powinna być wykonana w programie PowerPoint (pakiet programu Microsoft Office) i zapisana w formacie umożliwiającym otwarcie jej bezpośrednio w w/w programach (z rozszerzeniem *.ppt, lub *.pps);
- jako nazwę plików należy wpisać swoje nazwisko i imię oraz klasę;
- prezentacja powinna zawierać tekst, zdjęcia, filmy;
- w prezentacji powinny być zawarte informacje o wykorzystywanych materiałach źródłowych oraz o autorach pracy (na ostatnich slajdach prezentacji);
- kryteria oceniania prac wykonanych indywidualnie i zespołowo są takie same;
- praca powinna zawierać maksimum 15 slajdów;
- praca musi być w języku angielskim.
Miejsce i termin składania prac:
- prace należy dostarczyć bezpośrednio do nauczycieli organizujących konkurs: mgr Karoliny Kulickiej lub mgr Magdy Chomiuk (zapisane na pendrive lub innym nośniku danych);
- prace przyjmowane będą do 21 lutego 2024 roku, a wyniki ogłoszone zostaną 28 lutego 2024 roku; autorzy najlepszych 3 prac otrzymają nagrody i dyplomy uznania; uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w Dniu Patrona.
Kryteria oceny prac konkursowych:
Wynik konkursu zostanie opublikowany na stronie internetowej szkoły, a najlepsze prace zostaną nagrodzone oraz umieszczone na szkolnej stronie internetowej. Prezentacja (lub prezentacje) zostaną zaprezentowane w szkole goszczącej oraz instytucjach edukacyjnych, które organizują szkolenia dla nauczycieli naszej szkoły w ramach programu ERASMUS+.
Komisja najwyżej oceni prace, które:
- temat ujęły w sposób interesujący i przyciągający uwagę;
- charakteryzują się oryginalnym ujęciem tematu i ciekawymi przemyśleniami;
- są napisane językiem zrozumiałym dla jak najszerszego grona osób, mające walory edukacyjne i popularyzacyjne.
Komisja zwróci także uwagę na estetykę, samodzielność pracy, zawartość prezentacji, grafikę i całą szatę graficzną, efekt wizualny, przejrzystość, techniczną poprawność wykonania oraz poprawność językową.
Postanowienia końcowe:
- Osoby składające zgłoszenie w ramach konkursu tym samym wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych wyłącznie na potrzeby konkursu.
- Decyzja komisji oceniającej jest nieodwołalna.
- Przystępujący do konkursu uczestnik akceptuje postanowienia powyższego Regulaminu.
- Akceptacja powyższego Regulaminu wiąże ze sobą prawo do późniejszego wykorzystania prac przez szkołę.
Organizatorami są mgr Karolina Kulicka oraz mgr Magda Chomiuk.